Ako som si zamiloval Zetko :)

Autor: Michal Loučičan | 15.11.2012 o 14:06 | (upravené 15.11.2012 o 14:25) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  163x

-"Dobrý deň, ako Vám pomôžem?" ="Dobrý, mám záujem o testovačku v Zetku" -"Aha, a chcete to auto kúpiť alebo?..." ="No, keby mam nazvyš 50 tisíc už dávno ho mám v garáži, ale chcem si ho vyskúšať" -"No, popravde zvyčajne takéto veci nerobíme, pokiaľ nemáte reálny záujem o to auto, ale spravím výnimku, máte pri sebe vodičák?"

Nissan 370Z GT EditionNissan 370Z GT EditionMichal Loučičan
Ale dosť bolo toho, čo predchádzalo jednému z najlepších zážitkov môjho života, kvôli tomu to nepíšem.. Chcem sa s Vami podelit aspoň takouto sprostredkovanou formou o tento nevšedný zážitok. Začiatkom septembra som prežil rande svojho života. Nissan 370Z GT edition! Zvyčajne vraj bežných smrteľníkov za volant 50 tisícoveho auta nepúšťajú, ale to by som nebol ja, keby som si nevybavil výnimku. A stálo to zato. Absolútne neuveritelne úžasný zážitok, ten zvuk, to zrýchlenie, tá eufória. Zetko si ma získalo hneď. Pohľad naň poteší dušu, zasadnutie za volant, a behá Vám mráz po chrbte od vzrušenia. Naštartovanie motora tlačítkom a prvý pomalý rozbeh Vám vyčarí úsmev od ucha k uchu. Ten pohľad zvnútra von na ľudí čo sa za ním otáčajú, je proste skvelý. Chápem ich, také žihadlo je proste očarujúce. Ale keď príde prvý náznak voľnej cesty (alebo aspoň voľného protismeru) a zošliapnete plyn až na podlahu, ten pocit podradenia do nižšieho stupňa, vytočenia motora do vyšších otáčok a vypustenie 330 koní na zadné kolesá je niečo, čo by si mal povinne vyskúšať v autoškole každý. Neuveriteľný nával energie čo Vás katapultuje vpred a zároven vlisuje dozadu do sedačky, to je presne to, prečo si ľudia takéto autá kupujú. Odtlačok môjho chrbta je tam snáď ešte dodnes. Pre mňa to bola absolútna dokonalosť, ako otáčky stúpali a s nimi stúpal aj môj krvný tlak, až do bodu preradenia, nanosekunsa pauza a po zaradení vyššieho prevodového stupňa zas, auto vystrelí dopredu a ako raketa sa rútime po ceste za orgazmického mechanickeho revu 3,7 litrového vidlicového šesťvalca - srdca tejto šelmy. Ten pocit je takmer neopísateľný, v živote som nič také nezažil :) Zetko je síce úplne nepraktické, v meste žere okrem 16-tich litrov drahého benzínu aj deti okolo cesty, do kufra zmestíte maximálne notebook, výhľad iným smerom než vpred je ako na kamióne. Ale na všetky tieto drobnosti okamžite zabudnete len čo sa prvýkrát dostanete na stovku za 5 sekúnd.. Z interiéru si nepamätám nič. Kde sa otvárajú okna, ako sa púšťa klimatizácia, kde (a či vôbec) tam je autorádio, ako sa zapínajú vyhrievané sedačky. Jedine čo ma zaujímalo po nasadnutí bol trojramenný športový volant, plyn na podlahe a túžba nikdy nezastaviť, do nekonečna a ešte ďalej. Vychutnávať si ten dokonalý pocit ako dlho to len bude možné. Žiaľ, jazda trvala len 10 minút, ale aj napriek tomu to bolo dosť, aby som vedel že som si to auto naozaj zamiloval, a nie je to len také pobláznenie. Smieť to auto zobrať na okruh a prehnať ho zákrutami bez elektronických systémov stabilizácie, prestreliť zadok pred predok a ísť zákruty driftom jednu za druhou a s úsmevom od ucha k uchu zas tankovať plnú nádrž za polku mojej mesačnej výplaty len aby som to zažil zas, to je v skratke Zetko. Kto to nezažil, nepochopí. :)
Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Stálicou maďarskej politiky na Slovensku je Béla Bugár

Maďarskú menšinu na Slovensku reprezentujú v podstate od roku 1989 tie isté tváre.

KOMENTÁRE

Vyčerpá sa s Ficom III Bugárov kredit?

Most-Híd je taký baleťák na hrane.

TECH

Lysohlávky pomohli pacientom s rakovinou

Látka dokázala odhaliť pacientom nový zmysel života.


Už ste čítali?